M-am mutat

Nu am am scris de ceva vreme pe blog, din motive de conexiune lipsa. Mai exact am schimbat regiunea si m-am mutat in nordul Italiei, in Varese, unde momentan sunt fara conexiune internet.

Voi ajunge sa folosesc din nou ‘’la chiavetta’’, un modem internet mobil, care de obicei mai mult e nefunctional decat functional. Daca este ceva ce imi lipseste din Romania, ei bine imi lipseste internetul decent, internet de care nu prea am avut parte de cand am ajuns in Italia.

Pe de o parte sunt bucuroasa ca am schimbat regiunea si am ajuns in nord, pentru ca pana acum nu am avut ocazia sa-l vizitez deloc si eram extrem de curioasa: oare chiar e asa cum l-au descris ceilalti italieni cu care am relationat: rece, poluat, oameni neprietenosi?

Raspunsul este DA. Este devreme sa ma pronunt insa ceea ce am vazut pana acum in Varese nu prea mi-a placut. Departe de mine sa zic ca este rau, insa marea majoritate a persoanelor este cam neprietenoasa si rautacioasa. Eu in afara de cativa functionari care m-au privind cu un dezgust profund cand am cerut niste informatii, nu am avut parte de prea multe experiente negative.

Voi locui cel putin 9 luni in Varese asa ca am timp sufficient sa cunosc zona si locuitorii ei si voi profita din plin sa descopar nordul Italiei cu particularitatile lui.

4 thoughts on “M-am mutat

  1. Hei, sedere placuta in Varese🙂
    Noi tocmai ne-am intors din Toscana… deci cred ca stii cum ma simt, depresiva ca vreau inapoi, acolo în Chianti la o podgorie e locul meu. Oricum eu vreau inapoi pe bune, caut deja bilete pentru candva sa ma intorc in regiune, din Florenta a raman 80% nevizitat, am vazut cam 10% si din Siena, am ajuns din fericire la San Gimignano si ca sa fie tacamul complet am luat o portie foarte mica de Chianti (pe langa Castellina)… Cred ca stii ce e in inima mea acum, iubire si dor… Te pup :*

    • Te inteleg perfect! Acum 2 ani am vizitat regiunea de vreo 4 ori in 6 luni si tot nu mi-a ajuns. Daca te intorci in Toscana sa-mi dai de veste, ca tare dor imi e de Firenze si mi-ar placea sa ma mai pierd pe stadute si sa descopar mici comori!

  2. Ah, e Varese de pe malul lacului Como? Mie mi-a plăcut la nebunie zona, cel putin Lenno, unde am avut o vacanţă de câteva zile. Bine, singura problemă e că orăşelele ăstea sunt foarte mici, aproape sate, şi cred că m-aş fi plictisit dacă aş fi stat mai mult. Plimbare frumoasă, să vizitezi tot🙂

    • Andra…sa fie. Este foarte aproape de Como, dar nu este pe malul lacului. Varese este un pic mai mare, ajunge la 90 mii locuitori, deci are dimensiunea potrivita cat sa nu te plictsesti. Apoi daca ma cunosti si oameni simpatici si ceva activitati de facut, garantat nu te plictisesti. Eu nu am apucat sa vizitez nimic aproape, insa astept cu nerabdare sa o fac.

Leave a Reply

